Τρίτη, 24 Ιουλίου 2012

«Ηλεκτρονικό Δίχτυ»

Στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής διασύνδεσης των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφάλισης με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, συνεχίζονται οι έλεγχοι και οι διασταυρώσεις στις καταβολές των συντάξεων που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι με τις δηλώσεις φόρου εισοδήματος που υποβάλλονται στις εφορίες.
O υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας κ. Ιωάννη Βρούτση δήλωσε:
«Η αιμορραγία των ασφαλιστικών ταμείων από έκνομες συμπεριφορές φτάνει στο τέλος της.
Από τις μέχρι σήμερα διασταυρώσεις, ένα σημαντικό ποσοστό – πολύ μεγαλύτερο του 10% - στο σύνολο των συνταξιούχων του κάθε ταμείου, εμφανίζεται είτε να μην έχει υποβάλλει φορολογική δήλωση, είτε να δηλώνει μικρότερη σύνταξη από αυτή που πραγματικά χορηγεί το ταμείο.
Ξεκινούμε άμεσα εστιασμένους ελέγχους, σε κάθε ταμείο, για το συγκεκριμένο δείγμα με στόχο να εντοπίσουμε παραβατικές συμπεριφορές που αφορούν παράνομη είσπραξη συντάξεων και φοροδιαφυγή.
Κανένας, πλέον, δεν μπορεί να ξεφύγει από το «Ηλεκτρονικό Δίχτυ»».

Δευτέρα, 23 Ιουλίου 2012

Κωδική ονομασία «2045 – Avatar»...


Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο μαγικό φίλτρο, ή κάποιο μυστικιστικό τελετουργικό, αλλά για ένα φουτουριστικό σχέδιο που επινόησε με την κωδική ονομασία «2045 – Avatar». 
Έναντι αδράς αμοιβής, ο Ντμίτρι Ιτσκοφ υπόσχεται στους επίδοξους «αθάνατους» να επιβλέψει προσωπικά το πέρασμέα τους στην αιωνιότητα. Και αν όλα αυτά μοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από σενάριο επιστημονικής φαντασίας, η αλήθεια είναι ότι ο ηλικίας 31 ετών Ρώσος έχει ήδη προσλάβει 30 επιστήμονες προκειμένου να επιτύχουν τον επιχειρηματικό του στόχο: τη μεταμόσχευση ανθρώπινου εγκεφάλου σε ρομποτικό σώμα μέσα στην επόμενη δεκαετία. 
«Εχετε τη δυνατότητα να χρηματοδοτήσετε την παράταση της ζωής σας ως την αθανασία. Βρισκόμαστε πολύ κοντά στην ανάπτυξη τέτοιων τεχνολογιών: κάτι τέτοιο δεν αποτελεί μια φαντασίωση επιστημονικής φαντασίας. Είναι στο χέρι σας να εξασφαλίσετε ότι αυτό θα συμβεί ενόσω ζείτε» έγραψε ο Ιτσκοφ σε επιστολή που απέστειλε σε δισεκατομμυριούχους που περιλαμβάνονται στη λίστα του περιοδικού «Forbes». 
Ο υπεραισιόδοξος άνδρας καλεί τους απανταχού κροίσους να στηρίζουν τις επιστημονικές του «ανησυχίες» οι οποίες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, βασίζονται στην «κυβερνητική αθανασία» μέσω ενός «τεχνητού σώματος». 
Τα γραφεία του «Avatar» αναμένεται να ανοίξουν στο Σαν Φρανσίσκο, μέσα στο καλοκαίρι, ενώ παράλληλα θα ξεκινήσει μια εκστρατεία μέσω των κοινωνικών μέσων για την δικτύωση ανάμεσα σε επιστήμονες από διάφορα σημεία του πλανήτη. 
«Η ομάδα του 2045 εργάζεται πυρετωδώς για τη δημιουργία ενός διεθνούς κέντρου έρευνας όπου θα απασχολούνται κορυφαίοι επιστήμονες για την ανάπτυξη ανθρωπόμορφων ρομπότ, μοντέλων «ζωντανών» συστημάτων, εγκεφάλου και συνείδησης. Στόχος αυτών, θα είναι μελλοντικά η μεταφορά της συνείδησης του ενδιαφερόμενου σε ένα τεχνητό σώμα, επιτυγχάνοντας έτσι την κυβερνητική του αθανασία» εξηγεί ο Ιτσκοφ μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του.«Κάτι τέτοιο θα έχει τη δυναμική της απελευθέρωσης του ανθρώπου από τα προβλήματα υγείας, τα γεράματα και φυσικά τον θάνατο» υπογραμμίζει. 

πηγή:http://typos.com.cy

Κυριακή, 1 Ιουλίου 2012

Τροφές ζωής για το καλοκαίρι...

Καρπούζι 
Το καρπούζι αποτελεί ένα από τα καλύτερα ενυδατικά τρόφιμα και η ενυδάτωση είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε όταν η θερμοκρασία ανεβαίνει. Η υψηλή του περιεκτικότητα σε νερό σας κρατά δροσερούς και ενυδατωμένους. Η ίδια υψηλή περιεκτικότητα του σε νερό θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα. Ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι ότι το καρπούζι περιέχει λυκοπένιο το οποίο προστατεύει τα κύτταρα του δέρματος από τον ήλιο. 
Πορτοκάλια 
Τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε κάλιο, ένα θρεπτικό συστατικό που είναι ζωτικής σημασίας για το καλοκαίρι. Χάνετε καλίο μέσω του ιδρώτα, το οποίο σας βάζει σε κίνδυνο για μυϊκές κράμπες. Τρώγοντας πορτοκάλια αναπληρώνετε το κάλιο και κρατάτε τις μυϊκές κράμπες μακριά. Επίσης, τα πορτοκάλια περιέχουν περίπου 80% νερό, έτσι λίγα ζουμερά κομμάτια την ημέρα θα σας κρατήσουν ενυδατωμένους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. 
Γιαούρτι 
Πλούσιο σε πρωτεΐνη, εύκολο να το πάρετε μαζί σας στην παραλία (παγώστε ένα φλιτζάνι πριν πάτε, έτσι ώστε να παραμείνει δροσερό έως ότου θελήσετε να το καταναλώσετε), το γιαούρτι αποτελεί μια από τις καλύτερες τροφές για το καλοκαίρι. Η πρωτεΐνη ικανοποιεί το στομάχι σας, που θα σας κρατήσει μακριά από την υπερκατανάλωση αλμυρών, υψηλής θερμιδικής αξίας σνακ. Επιλέξτε γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και κατά προτίμηση ελληνικό γιαούρτι το οποίο έχει 2 φορές την πρωτεΐνη σε σχέση με άλλα χαμηλών λιπαρών. Επίσης, το γιαούρτι περιέχει προβιοτικά, ευεργετικά βακτήρια που βοηθούν το πεπτικό σας σύστημα να λειτουργεί ομαλά. 
Σέλινο και Μάραθο 
Τίποτα δεν είναι χειρότερο από το αίσθημα του πρηξίματος όταν πηγαίνουμε στην παραλία. Το σέλινο και ο μάραθος είναι φυσικά διουρητικά, βοηθώντας σας να χάσετε το περιττό βάρος υγρών χωρίς να προκαλεί αφυδάτωση. Πώς; Τα συστατικά στα δύο αυτά λαχανικά τονώνουν τα νεφρά σας, προκαλώντας τα να αποβάλλουν τις τοξίνες και τα επιπλέον υγρά από το σώμα σας, τα οποία κάνουν την κοιλιά να πρήζεται. 
Πράσινο τσάι 
Αν θέλετε κάτι να πιείτε εκτός από το νερό για να σας κρατήσει ενυδατωμένους, επιλέξτε πράσινο τσαι. Το πράσινο τσάι είναι ο ιδανικός τρόπος για τη συμπλήρωση της πρόσληψης νερού. Μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι μπορεί να είναι χρήσιμο στην καταπολέμηση του καρκίνου και των καρδιακών παθήσεων, μείωση της χοληστερόλης, και στην αύξηση του μεταβολισμού. 
Σαλάτες με σκούρα, πράσινα φυλλώδη λαχανικά 
Αφήστε για λίγο πίσω τα λαχανικά στον ατμό και καταναλώστε άφθονο φρέσκο, ωμό σπανάκι και άλλα πράσινα φυλλώδη τα οποία είναι εδώ για να σώσουν το δέρμα σας. Τα καροτενοειδή στα πορτοκαλί και σκούρα πράσινα τρόφιμα, τα οποία το σώμα σας μετατρέπει σε βιταμίνη Α, προστατεύουν το δέρμα από τον ήλιο. Με την κατανάλωση τους θα μειωθεί η ευαισθησία στην ηλιακή ακτινοβολία, θα επιδιορθωθεί το ξηρό και λεπιοειδές δέρμα, και θα ενισχυθεί η άμυνα του δέρματος έναντι στις βλαβερές ακτίνες. Προσθέστε στη σαλάτα σας και άλλα πηγές καροτενοειδών όπως καρότα, βερίκοκα, πεπόνι, καρπούζι, ντομάτες, ροζ γκρέιπφρουτ, σολομό, γάλα, κρόκους αυγών και πιπέρι καγιέν, για να δημιουργήσετε ένα ακόμα πιο υγιεινό γεύμα. 
Φράουλες και μούρα 
Τα γλυκά, ζουμερά μούρα που είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, έχουν ισχυρές ιδιότητες κατά των ασθενειών. Μεταξύ των άλλων πλεονεκτημάτων τους, αυξάνουν τη ροή αίματος στο δέρμα και μειώνουν την ευαισθησία στο φως, βελτιώνοντας την εμφάνιση του δέρματος, τη δομή και την υφή του. Άλλες καλές πηγές φλαβονοειδών που ενισχύουν το δέρμα, είναι: μπανάνες, εσπεριδοειδή, μπρόκολο, αγκινάρες, καρύδια, φιστίκια, άνηθος και θυμάρι