Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012

Μικρές διατροφικές συμβουλές για τις πασχαλινές νοστιμιές


Όπως σε κάθε εορταστική περίοδο, έτσι και το Πάσχα, oι γιορτινές αυτές ημέρες συνοδεύονται από πλήθος παραδόσεων σχετικών με τη διατροφή. Πολύ συχνά τις ημέρες αυτές το παρακάνουμε και συγκεκριμένα το βράδυ της Αναστάσεως και την ημέρα του Πάσχα, λόγω του τέλους της νηστείας. Παρακάτω, σας παραθέτω μικρές διατροφικές συμβουλές που θα μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τις παραδοσιακές μας συνήθειες, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί, να τις εντάξει κανείς στη διατροφή αυτών των ημερών χωρίς να επηρεαστεί το βάρος και το λίπος του σώματός του.
Η μετάβαση από την περίοδο νηστείας στην κρεατοφαγία του Μ. Σαββάτου και της Κυριακής θα πρέπει να είναι ομαλή. Η απότομη αλλαγή στην ποσότητα και την σύσταση των γευμάτων μπορεί να προκαλέσει γαστρεντερικές διαταραχές  χαλώντας το κέφι και την διάθεσή σας.

Προσέχετε περισσότερο το βράδυ του Μ. Σαββάτου. Η μαγειρίτσα και τα άλλα σχετικά εδέσματα είναι πλούσια σε λίπος και η υπερκατανάλωσή τους μπορεί να προκαλέσει δυσφορία και ενοχλήσεις. Αφήστε να περάσει λίγη ώρα πριν πέσετε για ύπνο. 
Μην παραλείψετε το πρωινό σας την Κυριακή του Πάσχα. Θα σας βοηθήσει να περιορίσετε την ποσότητα του μεσημεριανού γεύματος. 
Μην τσιμπολογάτε πριν το μεσημεριανό γεύμα. Πριν το γεύμα φάτε την σαλάτα σας. 
Το μεσημέρι σερβίρετε την μερίδα στο πιάτο σας και αποφύγετε το φαγητό από τις πιατέλες.
Αφαιρέστε το ορατό λίπος (πέτσα) από το κρέας.
Προτιμήστε το  κόκκινο κρασί και την μπύρα αντί για άλλα αλκοολούχα ποτά, όμως 1-2 ποτηράκια σε κάθε γεύμα είναι αρκετά.   
Μέχρι να ετοιμαστεί το γεύμα, κάντε ένα μικρό ή μεγαλύτερο περίπατο, ή … χορέψτε! Το επιβάλλει η μέρα και είναι ένας καλός τρόπος να ενισχύσετε την φυσική σας δραστηριότητα αυτές τις μέρες. 
Χαρείτε τις πασχαλινές εορτές με την οικογένεια και τους φίλους σας, χωρίς  άγχος για το σωματικό σας βάρος. Διασκεδάστε και απολαύστε τις πασχαλινές νοστιμιές με μέτρο. 
Από την διεύθυνση του Family Fit
πηγή:xronos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: