Κυριακή, 27 Φεβρουαρίου 2011

Το σεξ αυξάνει τα επίπεδα των ορμονών, παρατείνοντας έτσι τη νιότη

Ξέρετε ότι βελτιώνοντας τη διατροφή σας σήμερα μπορείτε να έχετε το καλύτερο σεξ της ζωής σας αύριο αλλά και για πάντα; Οτι η δραστήρια ερωτική ζωή κάνει καλό στην καρδιά, τη μνήμη και στο ανοσοποιητικό σύστημα;

Η καλή ερωτική ζωή όχι μόνο σας κάνει να νιώθετε και να δείχνετε νεότεροι, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο. Αυτό ισχυρίζεται ο δρ Ερικ Μπρέιβερμαν, ειδικός σε θέματα αντιγήρανσης, στο βιβλίο του με τίτλο «Younger (Sexier) You». Ο επίκουρος καθηγητής Ιατρικής στο Ιατρικό Κολέγιο Weill Cornell του Πανεπιστημίου Cornell της Νέας Υόρκης δηλώνει: «Το σεξ αυξάνει τα επίπεδα των ορμονών, παρατείνοντας έτσι τη νιότη. Επιπλέον, διεγείρει τον μεταβολισμό, την εγκεφαλική λειτουργία, την καρδιολογική υγεία και την ευρωστία του ανοσοποιητικού συστήματος. Είτε είστε τριάντα είτε εκατό χρόνων, ο συνδυασμός προσεγμένης διατροφής, συμπληρωμάτων και ορισμένων "φυσικών" ορμονών μπορεί να αποκαταστήσει τη λίμπιντό σας και να ωφελήσει την υγεία σας». Και καταλήγει στη διαπίστωση ότι «πολλά σεξουαλικά προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν με την κατάλληλη διατροφή».
Η κατανάλωση καφέ, για παράδειγμα, μπορεί να τονώσει τη φθίνουσα λίμπιντο, ενώ λίγα φιστίκια ως σνακ μπορούν να αυξήσουν την ερωτική διέγερση. Το καφέ ρύζι μπορεί να μετατρέψει μια ψυχρή γυναίκα σε ηφαίστειο, ενώ τα αβοκάντο αυξάνουν την ικανότητα να αποκομίζει κανείς ικανοποίηση από το σεξ.
Γερό σώμα και ισχυρό πνεύμα
Πάρτε μολύβι και χαρτί και σημειώστε πόσο καλό σας κάνει να έχετε υγιή ερωτική επιθυμία.
1. Βοηθάει το δέρμα να παράγει περισσότερη βιταμίνη D όταν εκτίθεστε στον ήλιο. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη για τη μυοσκελετική υγεία.
2. Διεγείρει την παραγωγή της «ορμόνης της αγάπης», της οξυτοκίνης, ηη οποία βοηθάει τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλά και διατηρεί τη μνήμη ξυράφι.
3. Το σεξ τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα μειώνει κατά το ήμισυ τις πιθανότητες εμφράγματος και εγκεφαλικού στους άντρες.
4. Οι οργασμοί πιστεύεται ότι καταπολεμούν τις λοιμώξεις, καθώς αυξάνουν έως 20% τον αριθμό των κυττάρων που καταπολεμούν ιούς και βακτήρια. Ετσι, αυξάνοντας τα αντισώματα μπορεί να σας προστατέψει και από τους ιούς της γρίπης και του κρυολογήματος.
5. Η αυξημένη σεξουαλική δραστηριότητα σε μεγάλη ηλικία μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες που έχουν οι άνδρες να εκδηλώσουν καρκίνο του προστάτη.
Τα πάντα όμως εξαρτώνται από την καλή λειτουργία του εγκεφάλου, λέει ο δρ Μπρέιβερμαν. Οταν ο εγκέφαλος λειτουργεί τέλεια, οι χημικές ουσίες του παράγονται και διανέμονται με ιδανικό τρόπο. Οι ουσίες αυτές είναι η ντοπαμίνη, η ακετυλοχολίνη, η GABA και η σεροτονίνη. Η ανεπάρκεια σε οποιαδήποτε από αυτές δημιουργεί συγκεκριμένο σεξουαλικό πρόβλημα.
Τα αβγά συντηρούν τη σεξουαλικότητα
Οπότε αισθάνεστε νευρικότητα, άγχος και αγωνία, οι βιταμίνες Β είναι τα πρώτα διατροφικά στοιχεία που εξαντλούνται. Τα αβγά ομελέτα, ποσέ ή βραστά είναι καλή πηγή των βιταμινών Β, αυτών που κρατούν δυνατή τη σεξουαλική όρεξη. Διατηρήστε τα επίπεδά της υψηλά και ο οργανισμός σας θα αγνοήσει το στρες.
Διατροφή που παράγει ορμόνες της λίμπιντο
Τρώγοντας έρχεται η όρεξη, λένε. Αλλά για ποια όρεξη γίνεται λόγος; Οι κατάλληλες τροποποιήσεις στη διατροφή μας θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην παραγωγή των ουσιών που μας παρέχουν τη δυνατότητα να έχουμε όρεξη για σεξ, ισχυρίζεται ο δρ Μπρέιβερμαν και μας εξηγεί:
Ντοπαμίνη. Τα τρόφιμα που διεγείρουν την παραγωγή της είναι τα πρωτεϊνούχα, δηλαδή το κρέας, τα πουλερικά, τα γαλακτοκομικά και το φύτρο του σταριού. Θα πρέπει να περιέχει πρωτεΐνες κάθε ένα από τα τρία κύρια γεύματα της ημέρας. Την παραγωγή της μπορεί επίσης να τονώσουν ο βασιλικός, το μαύρο πιπέρι, το πιπέρι καγιέν, οι καυτερές πιπεριές, το μάραθο, το σκόρδο, η πιπερόριζα, το δεντρολίβανο, το κύμινο, το σουσάμι, ο καφές και το τσάι.
Ακετυλοχολίνη. Συκώτι, αβγά, φύτρο σταριού, αράπικα φιστίκια, αμύγδαλα, μπρόκολο, λάχανο, βασιλικός, κύμινο, μέντα, φασκόμηλο, θυμάρι και κουρκουμάς μπορεί να βοηθήσουν. Το ίδιο και τα συμπληρώματα χολίνη και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.
GABA. Πλούσια σε υδατάνθρακες τρόφιμα (καφέ ρύζι, δημητριακά ολικής αλέσεως, πατάτες), το μπρόκολο, το σπανάκι, οι φακές, οι μπανάνες, τα εσπεριδοειδή, το αγριοκύμινο, το κάρδαμο, η κανέλα, το γαρίφαλο, ο κόλιαντρος, η λουίζα, η ρίγανη, η πάπρικα, οι σπόροι παπαρούνας, το δεντρολίβανο, το φασκόμηλο, το χαμομήλι, το ρόφημα λεμονιού και ένα-δύο ποτηράκια κρασί την ημέρα.
Σεροτονίνη. Το χοιρινό, το αβοκάντο, το κότατζ τσιζ, η πάπια, τα αβγά, το φύτρο του σταριού, η γαλοπούλα, το κοτόπουλο, η σοκολάτα, ο άνηθος, η μαντζουράνα, το μοσχοκάρυδο, η μέντα, το φυτό κρόκος, ο δυόσμος και ο κουρκουμάς.
πηγή:dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: