Δευτέρα, 14 Ιουνίου 2010

Μέχρι το 2015 αναπτυξιακή υποδομή των Νομών Καβάλας – Σερρών – Δράμας

Μέχρι το 2015 θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή της σύνδεσης των Σερρών με τον άξονα Δράμα- Αμφίπολη, συνολικού προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Μαγκριώτης, μιλώντας σε ημερίδα στη Δράμα με θέμα «Ο άξονας Ε61 ως αναπτυξιακή υποδομή των Νομών Καβάλας – Σερρών – Δράμας». Ο συνολικός προϋπολογισμός της κατασκευής του Κάθετου Άξονα 61, ο οποίος θα επεκτείνεται από την περιαστική Σερρών μέχρι την Καβάλα, ανέρχεται στα 550 εκατ. ευρώ.
«Για το τμήμα σύνδεσης των Σερρών με τον άξονα Δράμα - Αμφίπολη, προβλέπεται η αναβάθμισή του σε κλειστό αυτοκινητόδρομο και νέα τμήματα χαράξεων. Η ανάθεση σύμβασης προϋπολογισμού 369.746 ευρώ για την εκπόνηση μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων και οριστικής υδραυλικής μελέτης για το πρώτο τμήμα των 29 περίπου χλμ., βρίσκεται στο στάδιο ολοκλήρωσης. Για το τμήμα της νέας χάραξης μήκους 16 περίπου χλμ, εγκρίθηκε η προκήρυξη δύο διεθνών διαγωνισμών συνολικού προϋπολογισμού 1.900.000 ευρώ, για την ανάθεση οριστικών μελετών Οδοποιίας, τοπογραφικών μελετών, αποτυπώσεων και κτηματολογίου», τόνισε ο κ. Μαγκριώτης.
Παράλληλα, ο υφυπουργός Υποδομών προανήγγειλε τα ακόλουθα έργα:
- Η προεκτιμώμενη απαιτούμενη δαπάνη για την υλοποίηση της Περιαστικής οδού Σερρών ανέρχεται στα 90 εκ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ. Ήδη έχει ξεκινήσει διαγωνισμός την 12.01.2010 για την εκπόνηση των οριστικών μελετών Οδοποιίας, Υδραυλικών και Προκαταρκτικών μελετών τεχνικών, προϋπολογισμού δαπάνης 850.000 ευρώ, ο οποίος και βρίσκεται στο στάδιο ελέγχου τεχνικών προσφορών. Επίσης έχει ήδη ανατεθεί η εκτέλεση γεωερευνητικών εργασιών προϋπολογισμού 400.000 ευρώ.
- Για το τμήμα σύνδεσης του άξονα Δράμας - Αμφίπολης με τη Δράμα, μήκους περί τα 23 χλμ, προβλέπεται αναβάθμιση σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, κατασκευή ανισόπεδων κόμβων, παράκαμψη οικισμών καθώς και παράπλευρο δίκτυο όπου αυτό απαιτείται. Το προεκτιμώμενο κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 120 εκ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
- Το τμήμα Δράμας - Καβάλας μήκους 28 χλμ περίπου, προβλέπεται να αναβαθμιστεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, ίδιας διατομής (22,25 μ., δύο ανεξάρτητοι κλάδοι κυκλοφορίας, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας έκαστος και ΛΕΑ έκαστος). Το προεκτιμώμενο κόστος κατασκευής ανέρχεται σε 130 εκ. χωρίς ΦΠΑ.
Η Κατασκευή του Οδικού Άξονα Αμφίπολη - Μεσοράχη θα ξεκινήσει άμεσα, αφού ήδη υπάρχει ανάδοχος και οι πόροι είναι διασφαλισμένοι στο ΠΕΠ της Κεντρικής Μακεδονίας.
- Τμήματα του νομαρχιακού δικτύου των τριών νομών θα ενταχθούν στο πρόγραμμα Οδικής Ασφάλειας που έχει συγκροτήσει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τα επόμενα χρόνια. Η σχολική στέγη και η αντιπλημμυρική προστασία αποτελούν επίσης τομείς στους οποίους εργαζόμαστε και δρομολογούνται επιμέρους παρεμβάσεις.
«Είναι σημαντικό ότι οι νομοί Σερρών, Δράμας και Καβάλας είναι σύμφωνοι με την προτεινόμενη πορεία υλοποίησης του έργου, έτσι μέσα από την αναμόρφωση του ΕΣΠΑ αλλά και του ΠΔΕ πιστεύουμε ότι μέχρι το 2015 είναι εφικτή η κατασκευή σημαντικών τμημάτων, φτάνει ο σχεδιασμός να τηρηθεί από όλους», υπογράμμισε ο κ. Μαγκριώτης. «Έχουμε μπροστά μας πολλά προβλήματα αλλά και ευκαιρίες. Με τη συλλογική δουλειά πιστεύω πως θα πάμε μπροστά», ολοκλήρωσε την ομιλία του.
πηγή:voria

Δεν υπάρχουν σχόλια: